.

igår när jag slutade jobbet ringde anna typ precis när jag skulle ringa henne, haha tajming! jag som hade hoppats på att vi skulle hinna ses en gång till innan hon åker till england men tiden går ju så himla fort!!! sen har jag ju på gott och ont fått mer jobb som jag i och för sig inte hade räknat med.
 
hur som, åkte på en hyfsat tidig bio med emma anna och emilia. efter det trotsade vi mezo och åt mat på mogwai istället, väldigt gott! tänkte jag skulle komma i säng i hyffsad tid men icke, conne ringde på skype och vi pratade halva natten (nästan). även emilia anslöt i samtalet efter många om och men (hehe). KUL! 
 
idag orkade jag inte gå upp när klockan ringde, så det blev en sovmorgon idag igen kan man säga. trodde inte jag skulle få ut något av dagen men det fick jag minsann. när jag druckit en kopp te och halsen blivit bättre samt min morgonröst försvunnit ringde jag någa samtal och kollade ett avsnitt weeds. åkte hem till pappa och gjorde en lchf-fläskpannkaka till lunch, bakade kanel- och vanlijbullar och när jag ändå vart i farten gjorde jag en halv sats pizzabullar. klippte gräset hos johan och åkte sedan (efter många u-svängar fram och tillbaka......) ut till pappa med fika där han jobbade. jag hann sedan precis innan det blev mörkt springa en runda (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0