.

jag har precis pratat med anna. hon flyttar till england imorgon. är lite avis på vad hon har framför sig, jag hade också velat veta vad jag haft att se framemot liksom. jag har ju lösa planer och sånt jag vill, men jag vet att jag inte kan göra allt och mycket handlar och tid och pengar (sånt jag inte har) sen är problemet också att jag går och väntar på att livet ska komma till mig istället för att själv bara ta beslutet och göra det jag vill! 
 
hur som, jag ser framemot en tripp till cambridge i höst, förhoppningsvis med johanna. sen vill jag åka till london också. och till holland. och dit och dit och ja.. ni ser. jag hade schema t o m imorgon men har fått några timmar till v39 och v40. det är väl bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0