.

jag emma anna och hannes var hos emilia i lördags. jag drack några av mina öl som jag och johanna köpte i schweiz, goda! vi åt godaste våffel-kombinationen med kondenserad mjölk (=kola) glass, banan, riven choklad och jordnötter! sedan spelade vi spel, haha det var kul.
jag jobbade ett par timmar i söndags eftermiddag. därefter gick jag och emma hem till emilia där anna redan var och låtsades att det var andra advent. vi drack kaffe, åt lussebullar och tittade på mysteriet på greveholm. jag cyklade hem, duschade och åkte sedan hem till kusin johanna där vi tittade på film och pratade. jag hade lite svårt att sova så jag tittade på johan falk - spelets regler (joel/frank <3333333 så snygg) 
 
i måndags jobbade jag nästa hela dagen. svängde inom johan på väg till pappa där jag åt mat. henrik var också där och sedan kom även pappa (alla "körde förbi") mysigt. åkte sedan hem till pappa och vi tittade på top gun, sedan sov jag där.
 
vart egentligen ledig idag men blev ändå några timmars jobb, money money money. åkte hem till pappa och gjorde kålpudding (blev helt ok!) och diskuterade framtiden. gick ut på en pw med emma som senare slutade med kvällsmat med henne och victor, broccolisoppa och vitlöksbröd, gott! jättekul att hänga/prata mer med victor igen, väldigt längesen! och såklart emma juuue. 
 
imorgon ska jag följa med johanna till ullared och köpa flytta-hemifrån-grejer och sen är det tacos hos anna på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0