.

idag har jag varit i helsingborg med johan henrik palka och elina och monterat ner ett kök. lättare sagt än gjort, jag kommer nog ha lite träningvärk imorgon efter allt bärande fram och tillbaka. på vägen hem åkte vi inom max och åt lunch, mmm! 
 
jag var hemma hos mamma igen vid tre och då städade jag undan en del på mitt rum och rensade bland papper och satte in i pärmar som den organisatör jag är. tror jag råkade somna en stund sen innan det var matdags, sovit kanske fyra timmar inatt så är trött!! nu ikväll drog jag fram gamla miniräknaren och tänkte jag skulle repetera lite matematik. kikade på några uppgifter på ett gammal högskoleprov och undrar hur man kan klara det UTAN att använda miniräknare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0