.

oj vad dagarna springer förbi. sedan sist har jag hunnit med fler pws, varit ute och gått minst en gång om dagen sedan 4 okt (tappa.se tävlingen sattes igång) självklart vill jag ha steg och inte komma sist, men ser det mer som att det motiverar mig till att klara 10 000 steg om dagen samt att komma igång med lite mer träning igen. och visst funkar det!!
 
jag har även hängt med polare så mycket jag hunnit, hälsade på johanna som flyttat till egen lägenhet i klippan i lördags. vi åt frukost och mös med hennes nya katt, sir lancelot . på kvällen var jag ute i helsingborg (!!) med emma och emilia. vi hängde hemma hos emilias syster i hennes lägenhet först och sedan drog vi till gp, mogwai och sist tivoli. sjuuuukt längesen jag var på the tivoli och jag måste erkänna att det var bättre förr. dock hade vi jättekul och dansade tills jag fick ont i fötterna. jag skulle jobba dagen efter och hade bestämt att det inte skulle bli så sent.... tror vi var i säng vid 5:30. 
 
min bil är fortfarande på verkstad. saknar den lite fastän jag trivs med mercedesen pappa så snällt har lånat ut. tvättade den i lördags och hade hoppats på att hinna städa den med men det hinner jag nog ej för ikväll ska jag åka till stockholm!!!!! wiho. tror jag måste gå och packa lite förresten!

Kommentarer
Postat av: Moster

Du är så välkommen:-D

2012-10-23 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0