.

gud vad det är kallt! här är det riktig vinter. jag packade som att det skulle vara varmare här än i skåne men verkligen inte. imorse var det -8 (!!!) plus att det har ju snöat lite tidigare i veckan, vet dock ej om det gjorde det i skåne med? 
 
hur som, när klockan var halvtre idag har jag knappt gått något enligt stegräknaren så efter vi ätit lunch gick jag ewelyn och hanna ner till doc morris. vi hann precis innan de skulle stänga! kollade läget lite och hann säga hej till pernilla. åkte med moster hem och fikade! nu är vi alla supermätta och chillaxar. själv ska jag hoppa in i duschen!
 
förresten, häromdagen köpte jag mina skålar jag velat ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0