.

jag som skulle jobba måndag och fredag denna veckan har istället även jobbat tis ons och tors med. gött!! dock segt i torsdag eftersom jag blev väckt vid åtta för det var inte planerat mer än att jag skulle beställa kolonial men det hade jag tänkt göra senare på eftermiddagen.
 
hur som, bra vecka! anna kom hem tidigare i veckan så i onsdags vankades det brunch hos emma! jättemysigt att träffa anna igen! gott åt vi också, dock tristare att jag mådde jättedåligt resten av dagen för jag hade ont i magen (=magkatarr) men kändes lite bättre på kvällen så efter att jag varit en sväng på apoteket och hos min kusin åkte jag hem till johan och elina och åt mat. 
 
jag gjorde linssoppa till mat i torsdags och kollade på resor hos pappa. därefter åkte jag och hämtade johanna sen åkte vi till väla på kvällsshopping. hade hoppats på mer fynd men köpte lite smått. kändes konstigt att åka hem från väla kl 23 på kvällen. 
 
idag åkte jag och elina till ullared efter jobbet. kom hem för en stund sedan efter ett stopp på max och sedan fick jag köra volvo hem. niiiice. jag köpte en del, bland annat några julklappar och en potentiell farsdag-present.
nu ska jag slänga mig i sängen och kolla senaste grey's!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0