.

i lördags sprang jag intervaller i skogen hos pappa och plockade slängda ölburkar längs med vägen. sedan gick jag och pappa en runda där och pappa visade mig runt försökte lära mig ett och annat om skogen. mysigt. på kvällen åt jag tacos med emma och anna hos emilia. hannes kom förbi och sedan skjutsade jag dem till stationen. svängde inom johanna på vägen hem, åt lite godis och pratade. 
 
fars dag i söndags! spenderade hela dagen hos pappa och även frida var där. vi hälsade på farfar en sväng och sedan kom resten av familjen på eftermiddagen! åkte hem till martin och sandra en sväng senare på kvällen och sedan hem till johanna där vi tittade på en ny johan falk-film.
 
jobb hela dagen i måndags och tisdags. jag och johanna åkte till willys i ängelholm efter jobbet i tisdags och handlade. jättemycket mer roliga garant-varor och sjukt trevlig personal! i alla fall kassörskan! får en att tänka till hur trist man nog själv är... hehe. jag åkte hem till pappa där henrik också var. vi åt mat och ostkaka till efterrätt och tittade på film.
 
jag var jättetrött när klockan ringde i onsdags, men skönt att det bara var en kort dag. sprang en runda efter jobbet och sedan åkte jag till ikea. gick även in en runda på väla när jag ändå var där. idag är jag ledig förutom att jag ska beställa kolonial till måndag men det kan jag göra anytime så länge det är innan åtta såklart! 
 
(frida tycker photobooth är jättekul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0