.

jag och conne har precis ätit pizza. är jättemätt, men klart värt det. speciellt när vi betalade med pant-pengar! och när vi är inne på "snålheten" itself betalade jag precis sista hyran, avrundade inte ens beloppet till en fin summa utan det var exakt på öret! hahah.

igår var jag ju och åt mat hos johanna. jättegod fisksoppa!! dock hade jag ju missat att det var finmiddag (kanske en intern grej) men jag är tydligen alltid "finklädd" för att jag mer eller mindre alltid har klänning. men igår tar jag såklart på mig sporttightsen. haha. men rotade i johannas garderob så sen vart jag godkänd! och till efterätt blev det milkshake och jag valde smaken choklad/hallon, smaskens!

nu får jag väl återgå till mitt pluggande. har skrivkramp och har precis börjat på kapitel tolv...

ps. igår fick jag också vara med och höra lite på jay-z och kanye konsert i malmö. wooho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0