.

i måndags var det så himla fint väder! sjuuuukt varmt att vi nästan gick och badade i havet. istället för att börja plugga till nästa och förhoppningsvis sista tentan denna terminen blev det istället en nap och sen glass hos johanna som senare ledde till tenta-öl och häng på stan! fast vi var värda det.

efter skolan igår åt jag och anna lunch hos mig och sedan åkte vi hem till jonathan (och jacob) i smedby. vi skulle plugga kemi fast det gick inte så jättebra, inte för min del. vi gick igenom en ex-tenta och när jacob kom hem fikade vi på rabarberpaj! därefter surade jag mest och ville att anna och jonathan skulle ge upp så vi kunde åka hem. åkte hem till johanna där vi åt kvällsmat och jag fick lite plugg-ork till att läsa igenom ett kapitel. bakade och åt vinbärskaka med! och fick massage #lyx.

idag skulle ju då vara stora pluggdagen eftersom vi är lediga. jo eller hur. ORKAR INTE. jag har gått igenom 7 kapitel av 14 och egentligen tror jag inte jag lärt mig något nytt av det. jag vet att jag kommer ångra mig så mycket om jag får omtenta för det vill jag verkligen inte få men samtidigt kan jag inte bry mig.

nu ska jag hur som helst hem till johanna. vi ska äta fisksoppa (kanske var det gryta?) ikväll! och kanske plugga lite. imorgon har jag skola på förmiddagen, sen ska jag försöka orka ta itu med en personlig sak, hämta ut tenta och prata med lilita om kommande stuider, därefter måste jag PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0