.

jag älskar såna helger då man kan strunta i allt jobbigt (typ plugget just nu) och bara ha det så himla bra! det har jag i helgen! åkte till johannas lantställe i torekov i fredags och har haft det jättebra sedan dess, åtminstonde tills jag åkte därifrån. vi har chillat, cyklat och hängt på klippor vid vattnet, druckit öl och mikkos svingoda sangria, bott en natt på femstjärningt hotell, varit på pepes bodegas sommarpremiär, haft tillgång till spa och badat i pool/havet, ätit god mat och glass, myst och som sagt haft det sjukt underbart - ibland måste man få det!! <3

nu är det dock back to reality och plugg som gäller, om en vecka är fysik-tentan gjord och endast kemin återstår. jag kan även glatt meddela att alla andra kurser jag läst denna termin såsom biologi a och b, matematik d samt kemi a är godkända och klara. känns skönt. dock suger det att det verkligen inte finns någon motivation och ork till det resterande plugget. speciellt inte när man går 8-17 nästan alla dagar denna veckan och man är slutkörd när man kommer hem.

Kommentarer
Postat av: anna

haha vilka kontraster men du, you can do it :D

2012-05-23 @ 10:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0