.

sitter just nu ingen annanstans än i köket i skåne. minsann!!

deltenta #2 i måndags gick ut på att dissekera luftstrupe, hjärta, lever, njurar, lungor = andnings- och cirkulationsorgan, vilket gick bra!

fastän vädret inte alls varit något roligt var jag johanna och anna sugna på att grilla så det blev karré, johannas goda potatismos och tzatsikt till middag, superb!!

efter skolan i tisdags tog jag tåget till skåne. jag och mina två stora bagageväskor. johanna hämtade mig i hässleholm och jag fick åka min premiärtur med henne fastän hon haft körkort i typ två månader. åkte inom emelie för att hämta lite tvätt men det slutade med att hon klippte en bit till på mitt hår (!!) gick därefter hem till johanna och sam och lagade mat och tog igen förlorad tid.

och idag har jag äntligen fått träffa pappa och frida!!! mamma och jag har också varit iväg en sväng i eftermiddag/kväll och vi köpte med oss kinamat hem som jag mamma henrik och kevin åt tillsammans. och drack öl. jag har även pluggat biologi från och till under dagen samt ikväll, men nu ger jag upp. har inte hunnit med allt jag velat hinna med idag men nu ska jag hoppa i säng och kolla klart en film jag började titta på i söndags och sen ska jag förhoppningsvis sova bättre än inatt.

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh va mysigt och komma hem till alla nära och kära!!Ha det bäst i helgen och hälsa alla! Kanske kan höras nån kväll när det passar dig! Kramen

2012-05-17 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0