.

vilken helg alltså! började mer eller mindre i fredags då det var lunch-buffé på zorbas med anna och carro. johan kom också förbi efter hans tenta. drog in en snabb sväng till johanna som blev ett par timmar.

kvällen kom och det vart så himla kul att se alla igen!! känns sjukt att det är fyra månader sen jag träffade emilia (och jonna och michelle ännu längre) men kändes så himla bra att få kramas lite igen!! vi drog igång direkt och kvällen ledde oss till harrys (och lite krögers.. haha) fick massa gratis dricka som senare ledde till häng på ett hotell där inga mindre än anna och carro även bodde på just den natten (tyckte det var ett kul sammanträffande när jag insåg att vi var på väg dit efter när harrys stängt) hur som, när jag och michelle gav upp tog vi en liten omväg när vi promenerade hem på morgonkvisten så hon fick se lite mer av kalmar.

stenhårt soffhäng i lördags. jag försökte vara duktig och plugga lite men det gav mig inte så mycket. när tjejerna åkt hem till skåne igen hoppade jag in i duschen och cyklade sedan hem till johan där det blev både huvudrätt och efterrätt (vi gjorde vitchoklad-pannacotta, MMMM!!)

idag har jag pluggat biologi i krusenstiernska gården och sen har jag varit hos johan och tittat på film och ätit ännu en lyckad måltid. älskar när man kan slänga ihop goda maträtter av "det man har hemma". tänkte sova nu så jag kan försöka komma upp i tid imorgon så jag hinner plugga lite på fm innan det är dags för deltenta #2. wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas tentan gick fint!!

2012-05-14 @ 19:36:03
Postat av: k

låter som en underbar helg, och skickar peppvibes till tentan!! ;p

2012-05-14 @ 20:23:50
Postat av: emilia

SÅ NICE :-D

2012-05-14 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0