.

jag hade tänkt dra ut på en pw nu efter skolan, men jag har ont i magen och det småduggar. ok ursäkt att inte gå ut? jag slår vad att om jag gör det så kommer det börja ösregna när jag är halvvägs vilket kommer resultera i att jag kommer bli dyngsur och därefter förkyld samt ont i halsen. inget jag har tid till så ingen pw idag då. så nu vet ni det!!

igår var det i alla fall lite finare väder. slutade lite tidigare så gick en sväng i stan med anna och lisa innan vi satte oss på en uteservering nere i hamnen och pluggade biologi. hade lite catch-up med conne när jag kom hem. numera går vi förbi varandra så vet aldrig vad som händer längre! trist för annars tycker jag det är så himla kul att vi kommit så nära varandra under denna tiden här. sen kom anna och johanna förbi sväng och senare åkte vi och handlade mat! conne fyllde även år igår så det blev både tårta och mojito för min del, dock dissade jag utgång eftersom jag hade skola 8-17 idag, bra val fastän jag vart sugen på att följa med ut. men som student måste man ibland tänka på sina studier samt ekonomin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0