.

vilken skön morgon! har hunnit vara ute på en pw, var tungt att gå upp men helt klart värt det när jag kom ut, jättehärligt väder! hunnit duscha och ätit en god frukost! och jag börjar inte förrän om 40 minuter!! dock ska jag ner till kocken idag så jag måste sticka om 20 om jag ska få bra plats på föreläsningen.

hur som, redovisningen igår gick bra, även om den var kort och koncist! drog lite tidigare från skolan för jag var trött, sprang en liten runda och sedan klippte anna mig. skönt!! (därimellan hann jag också spilla ut halva min soppa i sängen, men det är en annan historia) sedan plockade vi upp johanna och mötte upp johan och alex på några öl. jacob kom också förbi senare!

nu ska jag dricka upp mitt te och sen klä på mig, xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0