.

idag hade jag första deltentan i biologi b-kursen, det gick bra! digestion och mikroskopering av växter. anna som skulle ha sitt på eftermiddagen hade fixat lunch till mig johanna och jacob i utbyte mot info (trodde hon haha). det hanns med även kaffe och kaka innan jag cyklade hem och gick ut på en pw. blev jättearg när jag kom hem för att internetet strulat igen nått så in i helvete (har det iofs gjort sen jag kom hem från sthlm) och jag behövde verkligen googla till vår redovisning på kemin imorgon. gick istället ut och satte mig i solen och ringde angelika.

har tagit mig tid i helgen att prata med en del vänner jag inte pratat med på länge, känns skönt faktiskt. och det har resulterat i att jag idag fick sms om att jag överstigit mitt "innestående" saldo haha. typ förstå gången på hur länge som helst fastän jag ändå ringer jättemycket!!

hur som, läste lite biologi och kemi och sedan cyklade jag hem till johanna där anna också kom efter att hon slutat och diskuterade kort inför morgondagen. sedan vart vi hungriga så vi gick och åt thai/kina mat. mmmm gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0