.

hahah löjligast evah men idag städade jag seriöst halva vasken på toan = "min halva". den var/är så vidrig och jag hade gett mig fan på att jag inte skulle städa då jag har gjort det VARENDA gång sen jag flyttade hit fastän sofia sagt massvis med gånger att hon ska göra samt att jag sagt till henne att det är hennes tur. senste skulle hon göra det förra helgen (men inte är det gjort) tänkte städa toaletten med för den är också äcklig, men kändes dumt att ta halva där (hahaha). kanske gör det imorgon #nolife

Kommentarer
Postat av: emilia

känns som här hemma x(( typ ropar NU HAR JAG STÄDAT TOAN FATTA kryper i kroppen haha

2012-05-05 @ 21:10:55
Postat av: emma

Hahhahaha dör bästa ever !!!!

2012-05-06 @ 00:38:59
Postat av: Anna

x)))))))))

2012-05-06 @ 08:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0