.

jag har knappt varit hemma de senaste dagarna, har sovit hos johanna sen i lördags och kanske varit hemma max tre timmar sammanlagt. men sjukt bra dagar har det varit! i lördags grillade jag anna och johanna flintastek på vår grill vi köpte i fredagskväll. (haha flintasteken var nästan större än grillen) drack drinkar och hade det nice. drog ut en sväng och mötte upp några polare på bistro och sedan gick vi och dansade på krögers.

vet inte vad det var med mig i söndags men sov typ hela dagen. vi hade lång sovmorgon, gick upp och åt frukost, skulle titta på film (jag somnade) tittade på något serie-avsnit (jag somnade) gick ut en runda och köpte glass, åt lunch (jag somnade efteråt) åt glass och skulle sedan titta på en fransk film på svtplay som jag mer eller mindre sov igenom hela. när det var slut vid halvnio gick vi ut en runda till och när vi sedan la oss vid halvelva somnade jag skönt. känns som tröttheten kom ifatt mig efter de senaste veckorna.

vi hade biologi i måndags fm och till och med då vart jag så trött att jag fick ta en powernap (!!!) när vi hade 20 min rast vid tio-tiden. drog hem och duschade efter skolan och sedan mötte jag upp de andra i en park där vi hade bästa platsen, helt lä och solsken! hängde där sedan resten av eftermiddagen och grillade och drack öl. när det blev kallt gick vi hem till johanna där några polare kom och sedan blev vi där resten av kvällen!

när vi vaknade igår gjorde vi lunch direkt och gick sedan till parken och solade hela dagen = jag brände mig. somnade och vart sedan helt blossande röd i ansiktet! efter gårdagens och dagens solning har jag även fått färg på mage och rygg, men som tur är inte bränt mig! dock är det apoteket som gäller nästa gång det är dags för mat-shopping!

idag hade vi inte skola förrän vid tre och vi vaknade redan åtta imorse! chillade och åt frukost och var på plats i bikini klockan tio! jag gick hem vid ett och hämtade skolböcker och tvättade av mig och sedan inom johanna och åt lunch innan vi gick till skolan.

har skrivit klart mina två sista labbrapportet i kemi b och skickat in (deadline 10 maj - skönt!) och sedan översatt en tredjedel av den engelska powerpointen vi har dugga på i kemin imorgon (bra jobbat). fast nu orkar jag inte mer, har lite huvudvärk och ska lägga mig och titta på film för en heldag i skolan väntar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0