.

jag var så grymt sugen på kokt ägg på macka när jag skulle sova igår att jag bestämde att jag skulle göra det till frukost. såklart försover jag mig!!!! i alla fall så pass mycket att jag inte hinner koka ägg. har dock ätit det nyss. mmmm. kokade några extra så jag kan ta kalla imorgon på knäcke, mums.

vi slutade redan tio idag! jag och anna cyklade hem till mig, åt en macka och jag drack en kopp kaffe sen skulle vi till sjukhuset vid elva. därefter cyklae vi till ica södercentrum där de hade världens extrapris på kaffe, tre zoegas för 99 om du handlade andra varor för 100 kr. så vi plockade på oss så jag kunde köpa billigt kaffe så nu är min-tur-att-köpa-kaffe-tur-kirrad för de kommande gångerna!

vi cyklade hem till johanna där vi gjorde svingod lunch à la greek style. jag har med börjat äta oliver lite smått (de gröna, åt tre stycken idag!). vi hade köpt jordgubbar med men hade ingen grädde till så johanna stack iväg och köpte det medan (jag och) anna räknade lite kemi-uppgifter. åt jordgubbar med grädde till efterrätt och tittade på ett avsnitt av "svenska dialektmysterier". sen somnade vi. haha.

när jag kom hem gick jag ut och gick en runda och sen svängde jag bortom coop och hämtade ut min kemi-bok som kommit. nu har jag ingen ursäkt längre till att inte kunna plugga...

och vet ni vad? tv-kvällarna är tillbaka!!!!  (i alla fall för den kommande veckan) ikväll blir det faktiskt big brother i soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0