.

gud vad varmt det har varit idag! invigde min nya jacka jag köpte för nån vecka sen men har haft beslutångest om jag skulle behålla den/eventuellt byta storlek men bestämde mig förra veckan och idag tyckte jag det var varmt nog att inviga den. fick med mig lite hem från min lilla runda på stan, men det är nog något som åker tillbaka. dels för att jag inte tyckte det passa så bra här hemma och dels för att jag insåg att det lär bli mycket utgifter de kommande helgerna så jag borde verkligen spara på mina pengar. dock var det asnice i natt när jag inte kunde somna kom jag på något konstigt sätt på mina ena kortkord till mitt axfood-kort som jag helt glömde bort för någon vecka sen. ville inte testa olika siffer-kombinationer för jag ville inte spärra kortet men jag var 99% säker på att den jag kom på inatt stämde, och visst gjorde den det!

kom hem och skulle hänga med conne hem till david och jesper men vissa har ju plugg... har istället hunnit med att skypa med mamma, hanna, ewelyn och moster! nu ska jag se om jag kan kolla dp ikväll istället, det segade så mycket igår så jag orkade inte vänta på det, ser lite ljusare ut ikväll! ciaaaao

Kommentarer
Postat av: anna

visa bild på jackis vetjja :]]]]

mvh nyfiken

2012-03-28 @ 17:55:24
Postat av: kajsa

vill också se shopping, visavisa! tycker faktiskt att dp är helt okej nu, har hoppat in efter att ha missat typ en och en halv säsong haha

2012-03-28 @ 20:24:28
Postat av: linda

haha har försökt ta bilder och sånt dära men blir inga bra!!! haha skulle ju visa läppstiftet med!



haha jaa asså man märker ju att det börjar närma sig slutet på riktigt, men det är kanske på tiden..

2012-03-28 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0