.

jag hade jättesvårt att somna igår och har drömt två olika drömmar inatt. en bra dröm och en mardröm. kommer inte riktigt ihåg vad de handlade om men hatar när jag drömmer så knäppa drömmar som involverar hemskheter om min familj. och samtidigt bra drömmar som man inser inte "har hänt" när man vaknar.

i alla fall, fick äntligen ett ansikte på den "arge professorn" som skickat mejl till oss angående kemi b-kursen. vi ska läsa den kursen med de som läser basåret så nu är vi många fler än vad man varit van vid. var "sen" idag så fick sitta näst längst bak och hörde knappt något. jag har haft matte med de flesta av dem men där är ändå några nya ansikten.

efter uppropet plus en föreläsning blev klockan tolv och skolan var slut för dagen. cyklade hem och gjorde lunch. drack kaffe i solen och läste de två kapitlen i fysiken som vi gick igenom igår. måste köpa en formelsamling till fysiken för ca 250 kr. beställde kemi b-boken häromdagen för 520 kr. så dyrt!! i och för sig känns kemi-boken mer värt än matteboken jag betalade lika mycket för. den känns det som jag knappt använt!

nu tänkte jag faktiskt dra ner en sväng på stan! ska bl a se om jag hittar en blå/röd-penna med sudd till fysiken!

Kommentarer
Postat av: emma

du får sälja matteboken dyrt ;)

2012-03-27 @ 22:01:40
Postat av: kajsa

jag har inte heller sovit bra, folk här är såååå högljuda o har också haft konstiga drömmar som jag inte kommer ihåg haha

2012-03-27 @ 22:07:07
Postat av: linda

ja emma verkligen ;)



nej pallar inte heller att mina roomies ibland måste ha tvn på typ högsta ljudet eller diska vid halvett, men bara döööö!!!! dock var det inte därför jag inte kunde somna men häromveckan vart det däröfr ;=

2012-03-27 @ 23:31:22
Postat av: kajsa

usch ja, det är sjukt hur mycket man kan störa sig egentligen haha. hoppas att dina drömmar blir lite roligare!

2012-03-28 @ 20:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0