.

så, helvetes-veckan är över. att skriva tre tentor på en och samma vecka hade jag gärna inte gjort igen, men jag har inget val då det är dags igen om x antal veckor. förhoppningsvis ligger inte omtentorna på dessa tentorna nära varandra, hoppas jag. har inte känt mig nöjd efter en enda men det är bara mig själv jag har att skylla.

hur som! sån himla skön helg!!! i fredags var vi såklart ute! drog hem till lisa vid sex. vi drog igång rätt rejält och kom på sen att kvällen nog inte skulle sluta så bra då ingen av oss ätit sen typ klockan tolv, så vi beställde ett par pizzor. hade askul hos lisa och sen drog några av oss till olearys. fick träffa johannas pojkvän och en polare till honom! har dålig tidsuppfattning men vi hängde där och dansade och sen åt vi "kines-korv" innan vi drog till krögers. hade som sagt askul men man kände hur trött man var så var nog hemma i rätt rimlig tid ändå.

sov till halvtolv i lördags!!!! chillade och vid två dök anna upp med massa godsaker! vi spenderade mer eller mindre hela dagen i sängen, chillade, åt, tittade på satc och sov.

idag vaknade jag vid tio. gick upp och gjorde omelett till frukost. den blev jättegod! tittade på bb-avsnitt jag missat och sen ringde anna. drog på mig träningskläderna och cyklade hem till johanna (som är i sthlm #husvakter) där anna väntade. vi gick/sprang en runda vid vattnet och exercisade. lagade mat när vi kom tillbaka och sedan bakade vi bröd. satt ute i solen under tiden det jäste och sedan blev det fika med nybakat bröd och hemlagad svartvinbärssylt! en kille anna träffat lite, johan, kom förbi och sedan gick vi hem till honom för att göra våfflor (vi har försökt ragga våffeljärn hela veckan så vi kunde äta våfflor idag!) men så visade sig att han inte haft något våffeljärn! men nu när vi hade köpt grejer och allt gav vi inte upp så jag och anna knackade på hos grannarna och fick låna ett våffeljärn, så det blev våfflor + påskmust + film!

känns nästan som jag har haft lov och varit ledig i mer än två dagar! skönt att ha fått göra "ingenting". imorgon är det dags för skola igen, fysik a drar igång kl åtta!

Kommentarer
Postat av: emma

sorry to say this men omtenta-vecka ligger oftast alltid efter tenta-vecka! i alla fall som regel så du kan alltid hoppas att kalmar är lite wicked!

2012-03-26 @ 12:44:17
Postat av: linda

ja det visste jag typ redan! men menade att omtentorna inte ligger med typ en dags mellanrum/dagen efter så jag får tre såna veckor! ;))

2012-03-26 @ 12:55:45
Postat av: emma

okej ;)

2012-03-26 @ 13:11:33
Postat av: linda

thanks anyway :)))

2012-03-26 @ 14:17:44
Postat av: Anna

Avis på våfflerna!! Vilken tur ni hade ändå med grannen.

Hoppas tentorna gått bra förej trots all!

2012-03-27 @ 11:50:19
Postat av: linda

haha ja vi vart så snåla för att köpa ett eget! taack anna, vi får se.. dröjer några veckor till innan vi fått alla resultat i guess!

2012-03-27 @ 13:58:41
Postat av: kajsa

det har säkert gott bra på tentorna, håller tummarna för dig! och fasen vilken kul/mys helg du verkar ha haft!! :)

2012-03-27 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0