.

igår efter att ha gått igenom cellen/genetik/genteknik-delen på två ex-tentor kändes det lite bättre och som att jag började få mer förståelse på vad det verkligen är som händer samt få mer koll på alla dessa begrepp vår föreläsare hela tiden tjatar om. kikade även lite på kemin och gjorde flashiga kort som skulle göra att jag slapp läsa i boken hela tiden men när jag väl var klar insåg jag att svaren stod på samma sida som "frågan". eller jag fattade liksom var svaret är. haha.

hur som, anna kom hit vid åtta och vi drack vin, åt ost och kex och tittade på satc. sen cyklade vi ner till saluhallen där johanna jobbade. riktigt drag (de firade st patricks day, som är idag) och hon fick sluta lägligt som vi kom samtidigt som hennes polare precis kommit fram till kalmar. så vi drog hem till johanna och drack vin. en av killarna, björn, han var så himla rolig asså. haha. så gay! (vilket han är). var hemma vid halvtvå tror jag vilket jag ändå tyckte var ok, men gick in till conne och snackade och sen var klockan helt plötsligt tre.

gick inte upp förrän halvelva och kände att jag nog druckit ett glas för mycket igår. gått igenom ekologi/etologi-delen på en tenta idag vilket väl är bra. ikväll blir det tacos hos johanna, a girl's gotta eat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0