.

lördagen var en som sagt lite småjobbig dag som inte blev som jag hade tänkt men den vände snabbt när johanna frågade om jag inte skulle med ut! inget som alls var planerat (jsg och conne skulle ha plugg-helg deluxe då vi båda snart har tentor) men jag kunde inte säga nej till johanna (skulle inte hon plugga, behövde inte jag heller det). vi skulle ut och äta först fick jag veta och sen dra vidare. jag trodde det var typ vi vanliga men så var inte fallet. johannas mamma skulle komma ner i helgen och sen hade hon även blivit överraskad av hennes ena bror och två polare.

vi drack vin och åt popcorn i väntan på att alla skulle bli klara sedan gick vi och åt på larm, god mat och ännu bättre var att det var 20% för studenter. åt ryggbiff och drack lokal öl. sedan gick vi vidare till krögers där det blev att vi stannade hela kvällen. gick hem till johanna när de stängde och hade lite efterfest. alldeles för mycket vin och jack daniels. johanna drog sig till sängen vid fem-halvsex och då skulle även jag och anna cykla hem men det blev en sleepover istället.

hade en mysig morgon och vid halvelva gick jag och fredrik in där johanna höll på att fixa värsta brunchen! fattiga riddare, bacon, raggmunkar, nygjord lingonsylt och massa gott. kände tyvärr inte att jag var så sugen på något men smakade fattiga riddare för första gången, gott!

jättefint väder har vi haft idag, ca 10+ i skuggan. har hängt hos johanna hela dagen och på eftermiddagen gick hon och köpte frukt för ca 200 kr och gjorde en jättestor fruktsallad till oss.


summan av kardemumman - nice helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

ah låter bättre än dött plugg du å fruktsalladen såg inte att gå av för hackor den inte :))))

2012-03-12 @ 20:20:33
Postat av: linda

haha ja verkligen, kommer dock lida för det nu... nej verkligen inte, inte efter ett sådan tuff dag ;) skulle tagit en bild på allt innan alla åt, supersmaskigt :D

2012-03-12 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0