.

kort dag i skolan idag, 9-12. kom hem och gjorde lunch och pluggade lite, tog en huvudvärkstablett för huvudvärken sen i lördagskväll inte släppt än, kollade dp och sov lite. pluggade lite till, åt soppa med conne och cyklade sedan hem till johanna. vi skulle gå igenom vårt material till vår redovisning imorgon på seminariet, gick sådär, vi kom lätt in på andra spår. sen kom anna och jonathan med glass, varma hallon och vit choklad. mums! cyklade hem och gjorde mat igen så jag kan ha matlåda med mig imorgon. så himla skönt, jag brukar vanligtvis ha matte kl 8 på tisdagar men eftersom det är KARMA-dag imorgon ska vi inte ha några lektioner, men eftersom vi missade matten idag för vi hade kemi-seminarium, som var obligatoriskt, gick vi med på att ha en föreläsning imorgon kl TIO! skönt med sovmorgon!! sen har vi seminarium igen för boel har väl missat att det ska vara en lektionsfri dag. jag och johanna ska ha vår redovisning, lite nervös inför det faktiskt men tror det nog ska gå bra. så länge jag slipper göra det själv. 

ps. emma, eftersom dumma boel lagt in obligatoriskt seminarium imorgon så kommer jag nog missa peter wahlbeck!!!! kan tyvärr inte fixa hans autograf till dig!!! så_himla_ledsen

Kommentarer
Postat av: emma

fuck :/ men men.. life goes on....

2012-03-06 @ 17:27:58
Postat av: linda

mm.. hoppas du inte känner dig alltför nere... annars finns jag här för dig gomman, 24/7. you'll survive this!!!!!!

2012-03-06 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0