.

var jätteirriterad igår och idag hade det inte varit roligt för simon. dels har hans polare ätit från våra andras grejer i kylskåpet/skafferiet och så hade någon idiot hällt öl i sofias duschtvåls-flaska. vem vet mer vad de hittat på....

han har/ska i alla fall köpa nya grejer till oss. trist att det är han som får skiten när inte han har gjort det men någon måste ju ta ansvaret. han ska även laga mat till oss ikväll (på eget initiativ) så det är ju rätt schysst.

vaknade i rimlig tid idag och har läst massa biologi, tvättat lakan, suttit ute i solen med conne och druckit kaffe (jättevarmt och fint!), räknat matte, varit nere hos johanna en runda (kallt var det då) och nu sitter jag på connes rum för internetet funkar inte på mitt rum. ska orka dammsuga mitt rum ikväll när jag ändå ska bädda nya lakan. och plugga mer. och kolla big brother. yesyes, bara att sätta igång! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0