.

ikväll har jag jättetråkigt. skulle med conne och sara på fest men stannade hemma för jag vill vara pigg och alert imorgon. tänkte även plugga lite ikväll men såklart ska simon ha förfest och som vanligt hänger de i vardagsrummet. men sen helt plötsligt hör jag hur de sätter sig vid köksbordet, typ precis utanför mitt rum, och ska spela kort. jaha, som om man ska kunna plugga/läsa då. är jätteirriterad, de spelar asdålig musik och om man lyssnar vad de pratar om kan man tro att de är 14 bast. hoppas de går snart så man kan få lite ro!!!!!!! vill ha min pannacotta och dricka i kylen och kunna gå på toa utan att jag måste vara trevlig och säga hej. SUCK. i-landsproblem deluxe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0