.

i torsdags var jag på fridas skolavslutning, min duktiga lillasyster. det var kul att vara med. först samlades vi i deras klassrum, sen dans och sång i idrottshallen och därefter fika i matsalen där jag och pappa sedan fick åka vidare för vi skulle jobba. missade tyvärr (med betoning på tyvärr) kyrk-besöket. blev lite stressigt och jag kom femton min för sent till jobbet.

jag jobbade hela dagen i fredags och när jag slutade vid 19 skyndade jag mig hem och bytade om och sedan hem till michelle där det vankades födelsedagsfirande för henne och emilia. jätteroligt!!! kom i säng vid fyra och sov till efter tolv (!!! när gjorde jag det senast???) blev inte mycket till dag utan jag har städat på mitt rum och träffat kusin som kommit hem från sin semester! nu har vi gäster har ikväll, kevin fyller ju år nästa vecka, så nu ska jag gå och vara social igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0