.

- jag och emma åt på mezo och tittade på moonrise kingdom på bio, mysigt!!
- i söndags klippte jag gräs och hängde med cornelia michelle och emilia, jättekul att träffa dem alla igen.
- jobbade typ hela dagen i måndags, klippte gräs igen efter jobbet, drack kaffe hos pappa och tittade sedan på andra halvleken i sverige-matchen hos morfar och marianne och åt glass
- idag har jag jobbat hela dagen och varit ute och gått en runda med mamma och kevin. nu har jag fikat på sommarlovstårta och orkar inte göra något annat än att typ gå och lägga mig.
och just det, bloggar ju från inget annat än min nya mac! ohyes!!!!!

Kommentarer
Postat av: emilia

Nice me datorn :-D eftersom ja inte kan nåt om datorer tänker ja va social o fråga hur stor den e hahahahaha

2012-06-15 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0