.

sista tentan i fredags, som senare ledde till utgång och säga hejdå till en del av kompisarna. trist, men man lär förhoppningsvis se en del av dem igen! jag och anna sov hos johanna och efter frukosten idag åkte jag och johanna till sopsorteringen och sen har det mest varit storstäd och packning. jag är väl typ klar med allt nu, bara det sista som jag kommer använda som ska ner imorgon och sen ska allt packas ut i bilen.

ikväll ska jag ut och äta med anna och hennes föräldrar och förhoppningsvis johan och johanna. förutom morots- och melonbitar till frukost har jag bara ätit två knäcke idag, hungrig_tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att de inte blev på tisdag, men vi kanske kan dra ihop nåt annat i veckan :-)

2012-06-04 @ 12:25:54
Postat av: emilia

Vafan mitt namn kommer aldrig med :-(

2012-06-04 @ 12:26:56
Postat av: linda

jaa fast vi hade ju kunnat sses ändå :))) ja det får vi göra!

2012-06-06 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0