.

guuud känns som jag knappt har tid att bara vara längre. klagar inte, fast ändå lite. jag och johanna försov oss nästan till jobbet i fredags, jag hade rätt kort stubin hela dagen och var irriterad. packade snabbt och körde sedan alldeles för fort upp till småland. fick några glada ansikten när jag kom upp, alltid kul.
 
hade riktigt trevligt med god mat och dans på stolar i lördags. i söndags var jag rätt bakis och tror jag körde hem lite för tidigt. när jag väl kom hem i alla fall ville jag inget annat än att ligga i sängen och äta pizza. men nej, fastän jag ligger halvnaken i sängen blir jag medtvingad till helsingborg. drack lite öl, åt lite nachos och tog en liten promenad och köpte sedan glass på mcdrive. det var rätt mysigt ändå. 
 
sovit jättedåligt i natt på grund av alla tusen knott-bett jag fått på kroppen. har inte kunnat låta bli att klia, hoppas på bättre sömn i natt så jag orkar jobba imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0