.

idag har jag suttit i telefonkö för att komma fram och få reda på att det är inte detta numret jag ska ringa, ringt vidare och därigen fått reda på att det är inte hit jag ska ringa trots att jag fått hänvisningar från personen jag först pratade med. ringde nytt nummer, förmodligen det rätta, eftersom det ej var någon som svarade, sände istället iväg x antal mejl i hopp om att få svar inom en snar framtid (typ imorgon). 
 
jag har också äntligen samlat ihop mestadels av mina utspridda pengar här på rummet och satt in dem på banken. snabbt och smidigt! åkte hem till pappa efter besöket på banken och har myst med lillasyster. vi bakade äppelkaka och frida berättade att hon "ska skaffa man när jag är 19". 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0