.

igår drog jag ut med emilia och cornelia. jag har inte varit ute i helsingborg på evigheter, julas senast skulle jag tro? hur som, helsingborg är fortfarande helsingborg men vi hade kul i alla fall. mindre kul var det när vi hoppade ur taxin hem och jag inser att jag glömt/tappat min korthållare i bilen. FAN. såklart har jag alla mina viktiga kort där. så nu kommer jag genomgå den jobbiga proceduren med att beställa nya kort och lära mig nya koder. jobbigast kommer nog mitt swedbank-kort vara för där har jag haft samma kod sen jag först fick eget kontokort plus att den har anknytning till en person som betydde väldigt mycket för mig förr. men, jag har mig själv att skylla. fastän jag inte var så full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0