.

jag försov mig idag. vaknade 8:56 och vid 9:05 skulle jag möta upp ida. tänkte först om jag skulle strunta i föreläsningen eller om jag skulle köra hela vägen ner till hamnen och betala för parkering (brukar parkera vid sportcentret/väster- och norrgård - vi har vissa lektioner där - för där är det gratis parkering). men nej, skrev till ida att jag blev några minuter sen och skyndade mig som tusan. kom cirka 9:10 och vi var bara några minuter sena till föreläsningen, tar mycket längre tid att gå nu när vi har fått snö. suck. som tur var hade inte snön frusit fast på bilen så jag kunde bara borsta av den, eller som igår när jag kom några minuter sent till matten för låset på min bil frusit fast så simons polare fick hjälpa mig... jag ska ha ett låsspray någonstans, men såklart aldrig när jag behöver det.

hur som, seg föreläsning idag så jag knappt orkade hänga med för jag var så trött och hade huvudvärk. men när jag kom hem vid halvett var alla andra hemma och simon hade köpt fika så vi fikade tillsammans! sen räknade jag ifatt alla matteuppgifter jag legat efter (boken kom igår, äntligen!) och har sedan gjort biologi-frågor nästan hela eftermiddagen/kväll, dock paus för middag mellan fem - sex då det är grey's på tv. åt tomat och basilika soppa, gott!

nu ska jag gå och titta på desperate housewives och sedan sova. går 8-16 imorgon så hoppas på a good night's sleep och ingen försovning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0