.

josefin skulle ut igår så det var bara jag, cornelia och sara. tror jag vann, eller kom jag och sara på delad första plats medan conne kom långt efter... vi var så hungriga när vi skulle hem så vi gick istället och åt på max. alldeles för gott. gick hem och kollade tv, åt godis, drack vin och chillade. när sara gick hem tittade jag och conne en film till på mitt rum innan det var dags att hoppa i säng.

vaknade tidigt idag av att jag hörde sofia och conne som skulle åka till akuten för sofia hade trillat med cykeln och stukat knäet rätt ordentligt så nu hoppar hon rundor på kryckor. jag sov lite till och gjorde sedan te och läste sedan igenom all biologi vi gått igenom i veckan, även kemin samt gjorde övningsuppgifterna vi blivit tilldelade. lagade mat och skypade sedan med emma (!!!).

annars ikväll har jag ätit popcorn och tittat på det senaste grey's. ska hoppa i säng nu för ska åka till skolan tidigare imorgon så sofia kan åka med mig då hon varken kan cykla eller köra bil. stackare. är det inte ganska exakt ett år sedan jag stukade mitt lilla knä?

ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

:))) fan ligger efter två avsnitt på greys... :((( och hahaha joo är det inte det? kan nästan vara exakt på året ja

2012-01-22 @ 23:08:25
Postat av: linda

ååh :((( jag har börjat titta på de repriserna som går vid femtiden på vardagarna, måste vara typ säsong 7-8.. när arizona åker till afrika och yang säger upp sig och börjar jobba på joe's!

jo visst är det!? var ju typ de första dagarna ;)

2012-01-23 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0