.

dags för första mattelektionen igår. hade no probs att hitta dit men vi är sjukt många!! läser som sagt det med de som läser naturvetenskapligt basår och vi är nog ca sju från basterminen och sammanlagt tror jag vi är nästan 60 pers! hängde med helt ok men känner att jag verkligen skulle behöva repetera en del basics som jag borde komma ihåg men inte kommer. det sämste är att de andra precis läst klart matte c och själv läste man det för nästan två år sedan. imorgon är det dags igen, från kl 8 - 12.

har nästan all min kurslitteratur för terminen fixad, köpte biologi a + b och fysik a av en tjej igår för 800 kr, beställde min matte d bok (ca 500 kr) så kvar har jag bara kemi b. jag måste även köpa en miniräknare. så himla dumt att jag sålde min i gymnasiet men tänkte inte att jag behövde den mer samt att pengarna lockade betyligt mycket mer. googlade och den kostar 699 kr. SCORE.

idag har jag varit ledig. tog sovmorgon, ute och gick med linda sara och conne, börjat skriva min labrapport och tittat på film. på tal om labrapport så hade jag min första lab-lektion igår. labbade med en som heter jacob, troligen kommer vi bli labpartners framöver.

ska snart ner och handla med conne och sen är det dags för maaaat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0