.

mmm åt en god omelett till frukost!! drack kaffe med conne och sedan cyklade jag hem till johannas mysiga boning där jag spenderat dagen. vi skulle plugga och förbereda för vår presentation nästa vecka men det gick sådär. anna och petronella kom på lunch och man kommer så lätt ifrån pluggandet in på annat. en liten bit på vägen kom vi alla fall!

när jag kom hem lyckades conne på något sätt övertala mig att följa med till actic och gå på ett core-pass (mage och rygg). hade riktigt flyt och slapp betala en "prova-på-gång" (det kostar ca 100 - 150 kr, svindyrt) men gud så jobbigt det var, dock kul att ha testat det!

när vi kom hem har vi lagat mat och duschat och försökt plugga. min plugg-dag idag har inte varit så effektiv som jag trodde. sen är min vita (eller i alla fall stanna-hemma-helg) förstörd. men det är ju svårt att tacka nej till fredags-häng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0