.

när jag vaknade igår ville jag inte gå upp när jag hörde att det regnade ute. det jobbiga var liksom om jag skulle cykla med paraply eller om jag skulle gå till skolan. hade varit okej om jag bara skulle varit på västergård men klart skulle vi ner till kocken efter lunch. hur som, det gick över och när jag slutade vid tre var det klarblå himlen och sjukt nice väder!

jag och anna fick massa ny energi när hade följe halva vägen och när jag väl kom hem behövde jag handla mjölk och toalettpapper så jag drog med conne till affären och ingen av oss kunde sluta kommentera om hur fint väder det var på vägen dit. så himla varmt i luften och jätteskönt! så vi gjorde kaffe och satte oss i trädgården med glajjorna på. haha. (sen blev det dock kallt och vi gick in eftersom klockan blivit 17)

connes sjömanskompis jesper kom hit med mat och vin igår. så vi tre lagade mat och hade det trevligt! var jättekul att träffa honom då jag inte trodde jag skulle göra det under tiden jag bodde när eftersom de alla är ute på praktik men som det ser ut nu kommer jag kanske hinna träffa alla ändå!!

nu ska jag göra omelett till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0