.


frukost


provrör från dagens och kemi a sista labb


brunfärgad från kaliumpermangnat, så går det när man inte
är försiktig. var från början alldeles brunfärgad, såg seriöst
ut som jag dragit fingret i avföring. fått "slita" som tusan på
fingret för att det ska försvinna.

hade sista labben i kemi a idag. jag struntade sen i stödundervisningen och var hemma vid tio istället. pluggade lite och kollade sedan grey's. conne kom hem vid tolv och satte sig inne hos mig och åt lunch och sen var klockan helt plötsligt tre och jag hade fått reda på way to much info om mina sambos som jag nog inte ville veta. haha.

kollade klart grey's, lite live bb, gjorde mat, åt, bläddrat i linnéuniveritets katalog, druckit kaffe med conne och nu ska jag börja på min labbrapport!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0