.

alltså jag är sämst. eftersom jag slutade tolv igår skulle jag vara effektivare än effektivast och ta igen allt jag inte gjort de tidigare dagarna eftersom jag kommit med sämsta ursäkerna men än en gång blir det inte som jag tänkt, låg istället och tittade på alla big brother-repriserna innan jag drog till systemet och sen var det för sent för att börja plugga. suck.

hur som, drog ner till anna och drack en cider medan vi väntade på camilla (var "tvunga" att fråga henne eftersom hon satt bredvid oss när vi snackade om att dra ut i torsdags på matten, men hon var schysst) sedan mötte vi upp jonathan och gick sedan hem till lisa där hon och sabrina var. lite senare kom även jacob och linus. några timmar senare fick vi bege oss om vi skulle hinna dra någonstans. gick till studentpuben där vi mötte upp håkan och christine och tog en öl men de stängde vid ett så då drog vi till oleary's där vi hängde resten av kvällen. johanna (den äldre) kom också dit sen för hon hade jobbat först! var jättetrevligt och jag var nog rätt full ändå. när jag och anna dansade fick vi låtsas vara tillsammans för att ingen skulle kladda på oss. fattade aldrig grejen för så fort vi kom ut på dansgolvet hade jag händer på rumpan och runt midjan, orka liksom.

köpte en fat-öl där som kostade 65 kr!!! sjukt dyrt, så jag köpte aldrig nått mer där. men fick nästan ett helt glas cider av lisa när hon skulle hem. så himla kul sen när jag kommer hem runt halvfyra-fyra kanske så tror jag ju att alla sover men icke!! fullt med jackor och skor i hallen och när jag sedan kommer in i vardagsrummet sitter sitter conne och sara (som skulle ha en lugn hemmakväll) och simon men fyra andra random personer. jag som skulle lägga mig fick inte göra det så det var bara att hälla upp ett glas vin och slå sig ner i soffan! tydligen hade de dragit ner till harry's och där träffat några killar som sedan hängt med hem. "connes kille" var från schweiz så vi fick prata engelska och hans polare förstod jag aldrig riktigt inatt om han var utländsk eller svensk.

vid nio imorse ringde pappa, usch vad dåligt jag mådde då. han bara "har du huvudvärk eller?" "eeh nej inte alls! fy, längesen jag var så bakis och jag som skulle upp och plugga. somnade om och vaknade vid halvtolv av att conne ringde och frågade vad jag var haha. "okej men vi går upp båda två nu och dricker kaffe. jag måste ha kaffe" så när jag kommer ut från rummet sitter där en killkompis till sofia man bara "hej!" jättenyvaken och superfräsch, kände liksom dregelranden på kinden. sen hade jag frågat conne om hon var själv, vilket hon sa hon var men sen möter jag de två killarna från igår, tydligen hade de sovit över så vi drack lite kaffe tillsammans allihopa innan de åkte med sofia och hennes killkompis ner till stan.

haha sjukt kul kväll men har ändå lite bakfylle-ångest. hatar att jag alltid börjar prata alldeles för mycket när jag blir full och avslöjar lite för mycket än vad jag gjort i nyktert tillstånd. speciellt när det är till en person jag inte känner så jättebra. jag kan ju hoppas på att personen inte kommer ihåg det.


fotade faktiskt lite igår men detta är den enda som är ok! här ser ni (fr v) jacob, linus, lisa, jonathan, camilla och sen anna som sitter med ryggen emot.

Kommentarer
Postat av: emma

haha vilken kul kväll!!! :))))) och vilka gölliga killar!

2012-02-25 @ 17:59:46
Postat av: linda

haha supergölliga. linus har på sig en sån "kort" koftkavaj, det är annas han skulle testa ;)

2012-02-25 @ 18:04:09
Postat av: emma

ps. +++++ för bild!!

2012-02-25 @ 18:06:04
Postat av: anna

hörs som en kul kväll!!! och ja mer foton- fota mer!!! :D

2012-02-26 @ 00:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0