.

jag som tänkte ta minst en - två öl, blev snarare fem - sex. men hur svårt är det att motstå när en öl vanligtvis kostar 50 kr och nu kostar den 20!? var jättetrevligt, är så glad att jag hamnat i en så himla bra "klass", i alla fall vi som umgås på fritiden. blev inte alls jag, johanna, håkan och emil utan först var det jag, johanna och thomas (inget jag direkt snackat så mycket med tidigre) men vi hängde ett tag på KM för de andra (håkan trodde vi) var sjuuuukt sega så sen ringde han och då var det asmycket folk som köade till km så de kom inte in så då drog vi till studentpuben på postgatan (jag, johanna, johanna, håkan, håkans tjej cristine, jacob, thomas och linus) linus är inte heller någon jag knappt snackat med tidigare så det var nice att göra det ikväll, det är hans från landskrona som jag berättade om som har doc's och ring i näsan. hur som, jag var tjejen som baila ikväll för vissa har ju matte-föreläsning imorgon till skillnad från alla andra!!! johanna drog dock också, så hade följe en liten bit på vägen.

ps. den andra johanna är så himla skön (inte hon jag hängde med sen första dagen utan den andra) hon ringde nyss för att kolla så vi kommit hem ordentligt. så himla söt haha.

nu måste jag sova så jag orkar upp 6:30 imorgon, godnatt my dearest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0