.

idag var det dags för ett nytt avsnitt inom biologin, och även en ny lärare, michael. dagens bestod av bara biologi, först tre timmar på fm sen två timmar på em men tre timmars "håla". jättestörigt då vi fick sluta en halvtimme tidigare på förmiddagen och på eftermiddag tog föreläsnings ca 20 min (blev dock en timme p g a tekniska problem) men hade han bara visat oss dem animationerna som han skulle göra på fm hade vi kunnat sluta tolv istället för fyra!!!

ännu en pluggfri dag (inte bra) men min ursäkt idag är att cornelia är back in town och vi hade ju massa att catch-up med! följde även med henne och handlade mat eftersom jag tycker det är så kul! fyllde på frukt i min nya fruktkorg jag (mamma) köpte till mig i helgen! mums! och nu ska jag alldeles strax bege mig till johanna och sen ska vi vidare ner till km och dricka öl med håkan och emil. ska försöka komma hem i tid ändå då jag börjar åtta imorgon, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0