.

klockan 7:32 vaknade jag idag, och jag börjar åtta. hatar den stressen på morgonen när jag vet att man inte kommer komma hem förrän till kvällen. jag hann i alla fall, dels för att man nu äntligen kan cykla igen! känns sjukt nice, speciellt när jag ska ner till kocken, t ex imorgon!

fick tillbaka min diagnos i stökiometri som vi hade i måndags, den körde jag verkligen på, trodde jag, men visst fick linda även godkänt på denna - yes!!

jag har haft huvudvärk hela dagen och nu är det inte alls kul. blir no study idag utan ska istället lägga mig tidigt, typ snart. ska bara ladda några serier först...

fettisdagen i all ära, jag och sofia har fikat på semlebullar. sen har jag även skypat med angelika och johanna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0