.

blev inte så mycket plugg jag hade tänkt ikväll, utan efter att mamma åkt och jag räknat några tal matte chillade jag i soffan och tittade först på grey's och därefter big brother-reprisen. sedan hamnade jag framför datorn och det blev en liten spontan skype-dejt med kajsa (!!!) innan jag fick hoppa in i duschen för sen skulle jag ner och hämta sofia på stationen.

kom hem för en halvtimme sen så nu har jag stekt en kyckling och gjort en sallad att ha med som lunchlåda imorgon så nu ska jag slänga mig i sängen och titta på californication. (egentligen borde jag läsa klart avsnittet om hållbar utveckling. eller de kapitlena vi ska ha föreläsning på imorgon i kemin...)

Kommentarer
Postat av: kajsa

spontan skypedate är sjuktbra!! får höras snart igen :)

2012-02-21 @ 19:54:19
Postat av: linda

absolut!! :)

2012-02-24 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0