.

idag har det varit en sån himla låååång dag i skolan igen, 8-17. vi hade fyra timmars föreläsnings med pasi nu i eftermiddag och jag höll på att somna efter en timme, var så himla trött och var nästan på väg att gå när vi fick första rasten. men jag överlevde och vi tittade på en dokumentär om hur mycket mat vi slänger, rätt intressant faktiskt. och sen visade det sig att det var sista föreläsningen med pasi för nu är vi klara med avsnittet hållbar utvekling. känns som jag inte varit med på något alls av det.

när jag äntligen kom hem slängde jag ihop en kycklinggryta och ris, sen gjorde jag de uppgifterna jag kunde till kemi-gruppövningen imorgon. hoppade över räkneuppgifterna för jag har ont i huvudet plus att jag är inte helt säker på hur jag ska göra. så istället tar jag en chill-kväll och ska nu borsta tänderna och mysa ner mig i sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0