.

idag struntade jag i min biologi-föreläsning med pasi. stack ner där igår efter matte-föreläsningen för anna hade kört men hängde inte med ett dugg. tyckte dessutom att han var jobbig att lyssna på, så jag kände att det nog skulle ge mig mer om jag läser själv i boken.

tänkte då att jag skulle få en liten skön sovmorgon till i alla fall nio, men så blev inte fallet. vaknade till vid ca 7:15 av att jag hör sofias väckarklocka (alarm på mobilen). det går ungefär en kvart och det ringer fortfarande. FATTAR INTE HUR HON INTE KAN VAKNA AV DET!! hon hade ett annat innan, men detta är lika hemskt. jag försökte somna om men till sist blev jag så irriterad så jag gick upp och bankade på hennes dörr och bad henne stänga av alarmet, sen gick jag och la mig igen. kunde såklart inte somna om, så istället blir det en sådan morgon då man halvsover och får huvudvärk istället - perfekt inför min stora pluggdag!

jag har i alla fall fått lite gjort. kommer ingen vart på mina räkneuppgifter i kemin och förstår inte riktigt hur de räknar i facit så ska ge det ett försök till senare så jag kan göra klart de två kapitlen jag ligger efter där. men först ska jag gå och handla. har skjutit upp det hela dagen för det snöar ute, kommit jäääättemycket mer snö (grr!!!!) jag behöver egentligen inte handla men vill ut och gå (men inte i snön) så tänker att jag behöver lite mer mjölk. och rödlök!

Kommentarer
Postat av: emma

hahahaa jobbig att lyssna på x) fast så kan det ju vara!!!!

2012-02-15 @ 16:17:28
Postat av: linda

haha ja han typ pratade verkligen HELA TIDEN, tog knappt paus för att andas och så säger han "liksom" och "vad heter det" hela tiden. och så är han finsk så han "bryter" (man hör att han är finsk)

2012-02-15 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0