.

så vi hamnade i gamla hederliga helsingborg i fredags. lite häng på gp, pl13 och mogwai. vaknade halvtolv i lördags och kände att huvudet vägde några extra kilo. längesen jag var bakis tycker jag. fastän jag varit ute några gånger i kalmar har jag inte varit så jättefull och inte heller blivit direkt bakis. kommer inte ihåg senaste jag var riktigt full och/eller hade en rejäl bakfylla. någon gång i höstas.

när jag piggnat till åkte jag hem till pappa och vi fikade på fastlagsbullar. hängde där mer eller mindre hela dagen innan jag åkte hem till mamma igen och skulle plugga men det slutade med att jag gjorde allt utom att plugga.

henrik kom hem från sin skidsemster inatt så när vi vaknat och ätit frulle skjutsade jag henrik till pappa för han skulle hämta sin bil. vi fikade igen och sen stannade jag där några timmar till innan jag åkte hem till johanna där angelika också var. kul att träffa dem igen!! angelika lär jag ju se om några veckor igen men johanna åker om två veckor till usa och om allt går som det ska träffar jag inte henne förrän om ett år.

nu skulle jag egentligen suttit på tåget som skulle ta mig hem till kalmar. men jag och pappa ska åka dit imorgonbitti istället, så ska packa klart nu sen åka hem till pappa och sova där inatt. ska också plugga (!!!!) ikväll.

Kommentarer
Postat av: anna

safe ride upp imörrn! var mysigt att vi hann ses när du var hemma :))) poss!!

2012-02-12 @ 22:26:10
Postat av: linda

tack snäckan, det gick så bra så! tyckte jag med det var :)))) poss <3

2012-02-13 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0