.

fan fan fan fan. igårkväll höll jag på att smsa som vanligt. sen skrev johanna till mig på facebook om jag fått hennes sms, går in i min inkorg och allt är borta. helt borta, fanns ingenting. det var som om telefonen var ny och det enda valet var "nytt meddelande". jag startade om telefonen men det var fortfarande lika tomt. testade skicka ett sms och fortfarande inget, bara att jag skickat det smset. skrev till kundtjänst på telenor och han sa att jag skulle ringa sony ericssons xperia-avdelning idag vilket jag gjorde tidigare. men han kunde såklart inte göra något. JÄVLA SKIT, alltså jag har knappt renast i den inkorgen sen jag skaffade den mobilen och det är snart TVÅ ÅR sedan. tänk alla sms, det var flera tusen. bara typ i emmas "inkorg" hade jag minst 2500. fan alltså!!! är ledsen.

sen ringde jag csn för att jag har inte fått något bidrag för januari månad. var lite sur för det men det var visst jag själv som missat att göra en studieförsäkran. oops. hehe. men fixade det nu på mina sidor så jag får pengarna nästa vecka. nice!

nu ska jag se om jag skaffa koncentration till att plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0