.

förresten, jag skrev ju att inte många blivit godkända på vår första diagnos? igår fick vi tillbaka dem, gissa vad jag fick? 52/55!!!!!! WOHO!! hade inte alls fel på jonerna som jag trodde utan det var bara att jag hade blandat ihop grundämnena till två förkortningar (Pd och Po) och skrev att man förkortade "Molybden" som Mb men det ska vara Mo (jätteintressant för er med den onödiga faktan!) men sjukt nice att jag gjorde så bra ifrån mig ändå. trodde jag inte alls! ska ha diagnos i att balansera reaktionsformler på tisdag, det är jag dock inte alls taggad för.

förresten #2, jag drar hem imorgon! bokade biljetter tidigare så det är lite snabbt bestämt. kollade på mitt schema för de kommande veckorna och detta är den enda helgen då jag är ledig fredag, annars har jag inga lediga dagar kring helgen, bara i veckorna. segt att jag har labb på måndag som är obligatorisk för hade det bara varit en föreläsning hade jag kanske varit busig och skippat den och stannat hemma en dag längre. men skönt att komma hem en sväng och chilla lite. sist hade jag ju knappt tid att sova. denna helgen har jag bara en sak inplanerad. plus plugg dådå men det är väl en sån sak som är inte ens räknas som "något att göra" nuförtiden, det ska alltid göras! hehe

ps. labbrapport inskickad - check!

Kommentarer
Postat av: Emma

Wohoo!! Duktig du är!! Vad är det du ska göra hemma o har du tid å ses en sväng??

2012-02-09 @ 07:05:39
Postat av: Anonym

gratZ!!!! bra jobbat :)))) niss att du ska göra hembesök, ses också gärnis om det hinns!! poss

2012-02-09 @ 13:28:03
Postat av: linda

Hihi :)) chilla bara! Eller du menar det inplanerade? Isf är det att jag ska hjälpa johan! jag ses gärna! När kan ni? Emma var det nu på lördagkväll du har sittning?

2012-02-09 @ 14:27:28
Postat av: Anna

Imörrn kanske??

2012-02-09 @ 18:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0