.

fy satan vad kallt det är!!!!! imorse när jag gick till skolan var det ca -24 minus!!!! det stack i hela mig, speciellt i benen, så kallt det var! höll på att somna på kemi-föreläsningen för jag vart så himla trött (typ alltid nuförtiden) slutade vid tolv så då stack jag hem, kokade pasta och åt det som blev över av mina goda bacon-sås jag gjorde igår! chillade i soffan med conne innan jag gick och handlade.

förresten, emelie (som jag har i labbarna) kom inom på vår kemi-föreläsning så frågade jag när vi skulle få tillbaka våra periodiska system-diagnoser. hehe, tydligen kanske vi ska göra omprov eller nått på dem för egentligen borde godkänt vara 50/55 och tydligen var det bara 2-3 stycken som fått det...annars låg medlet på 40 ändå, men ja, trodde inte det hade gått så dåligt. inte hon heller tydligen för hon blev lite besviken när hon hade rättat dem. men vi får se vad hon säger imorgon om de kommit fram till något! vi ska ju lära oss det hur som så!

nu tittar jag på grey's på 5an, sen ska jag göra pannkakor och försöka skriva klart min labbrapport! *give me strength*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0